Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2009 15:44 - Всичко Има Смисъл КогаТо Теб Те Има
Автор: deaddaydreamer90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2832 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2009 16:33


image      SenSe In My Life! My ReaSon to be Alive ...

               От сънища красиви , понякога боли ,
особено , когато знам , че просто сън си ти
и всеки път , щом вярвам , че не си измама ,
болката в мене става по - голяма.
Дали ще видя някой ден очите ,
в които живи са мечтите?
И дали ще стисна твойта длан ,
за да открия в тебе сбъднатият блян?
Какъв ли си ? Сърцето мое лъже.
Но знам със сигурносъ едно - спасение си ти за мен ,
светлината си в тъмен ъгъл ,
огън си в света така студен.
Поспри за миг , загледай се в звездите
и капки ситен дъжд за теб са ми сълзите...
Можеш ли ? Почувствай колко наранена бях
и как повярвах в теб и пак успях...
А може би , аз искам много ,
но сигурна съм - сън ще си останеш ти ,
от повея на топъл вятър - спомен ,
възкраснала надежда , обречена да изгори ...

             Изтинските неща в този живот , не можем да купим с пари ... нужни са ни сърца за да ги разпознаем , почувстваме и задържим до себе си ....
                      image
   ... Когато бях малка , някой ми бе казал , че ако искаш нещо много силно , то рано или късно ще се сбъдне.Вярвайки в това , аз си пожелах с цялото си сърце, един ден да те срещтна ...
... Открила веднъж смисъла на живота си в твоите очи , аз се кълна , че до сетният си дъх ще се боря , с цената на всичко за да изпълня мечтата , дала ми ново начало ...Молейки се само , да докосна най - ярката звезда за мен в безкрайният небосвод ...
         
image аз и моята картина "Блян" - нереалният копнеж за нещо което е толкова близо , а всъщтност така далече , разделено от границата между два противоположни свята )

         ...Когато престанем да вярваме , сълзите и усмивките ни губет смисъл
и щом щом престанем за пореден път да се надяваме ,
живота става някак си безмислен.
Ако има някой там , който да ми обясни ,
ще го открия за да го попитам -
дали пътят по който вървя е странно изпитание,
или пък , криволичеща пътечка между два бряга - носеща ми отчеяние ...
И гледам в очите твои , пак и пак ,
притаила дъх , опитвайки се да открия ,
частица реалност , изтинска магия ,
за да мога пред света да се изправя и  , че може би не струвам нищо , да забравя ...
Но ето , че не те намирам ,
нереален е ликът ти ,
далеч , далеч си ти за мен
и щом отново ме докосва , само и единствено студът ти ,
аз бавно гасна , а надеждата ми вече е безвластна.
И как трудно ми е да долавям шепота отвъд ,
но ето , че очи затварям за последен път ...
обещавам си  - "Не ще те аз забравя"
и където и да ида , след себе си за теб , следа от обич вечна ще оставя ...

image
                                         *    *    *
image
   
               " Една Надежда"
     Не се предавай ... Винаги след мрака има светлина ...В непрогледна тъмнина , пролука носеща ни топлина.Дори във времето на самота , към теб стой протегната една ръка ... Дори когато бягаш и от проблемите неможеш да се скриеш , дори когато се надяваш себе си сам да затриеш.Отричаш го , но вярвай ми ти си щастлив и уникален , защото си жив.Когато тихичко надеждата отива си от теб.Не гледай безочастно , а силно я сграбчи.Повярвай , че мечтите ти са реалност.Смисъла в живота е един - да се борим за правда и да победим.Не се предавай , не свеждай унило глава.Слънцето изгрява за ново начало.Утрешният ден ще бъде по - добър , всичко лошо е било на сън.Страховете ни раждат чудовища ...Не се плаши , а погледни , вдигни очи и продължи . Има някой някъде там.Той ще те чака , ти никога не ще си сам.Онзи , който ще те разбере и от щастие ще те дари с криле.Да бродите из дебрите далече.Винаги има пътечка за теб.Малките неща ще те спасят , те те правят човек! 

 image цитат : Lionel Richue - "Hello" ( снимка - "последен изход" - аз)

                           "Блян"
Не ме оставяй никога сама ,
не си отивай щом се съмне ,
не ме обричай в този свят на самота ,
не ми обръщай гръб, щом дойде време да си тръгнеш!
Не дръзвам да престана да мечтая,
да можеше да знаеш как боли ...
аз вярвам , че до мен те има,
дори да си изваян само от лъжи.
В очите ти съзрях звездите ,
видях една изгубена мечта
и спряха да текът сълзите,
от спомена дълбок , че съм сама.
И времето погубено забравих ,
обих сърцето си в искри,
заживях с надеждата си - ще те срещтна ,
за да усмислиш тъжните ми дни.
Ти всичко си за мен сред всичата ми болка и страдание
и ще се боря , даже в битката си да умра,
за да сбъдна своето единствено желание -
ръка към тебе да протегна , прегръщайки те да ти кажа аз 
                                 "Благодаря"!!!

        (17.06.2009г. - Посветено на 26 рожден ден на Lee Ryan!Най - чистото и изтинско нещо в живота ми.Моля се на Бога , нека да е жив и безкрайно изтински щастлив! - DeAd DaYdReAmEr)

                   image

  








Тагове:   мечта,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deaddaydreamer90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50117
Постинги: 17
Коментари: 5
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031