Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 18:02 - Обичам те!!!
Автор: deaddaydreamer90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7779 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.04.2013 21:09


 Исках просто да ти кажа... Обичам те Ангел мой!!!  Ти си всичко онова , за което съм мечтала... Обичам те заради това , което си ... Заради това , че ме правиш щастлива... Всеки път , когато погледна в очите ти... Разбирам за какво съм живяла.... Ти си всичко за мен ... И въздух и вода и нощ и ден... Обичам те, Ангел мой!!! Ти си най-святата истина в моят живот , Най-чистата, най-истинската любов в сърцето ми... Ти ме носиш на криле... Обичам те, заради всеки споделен миг Заради всяка твоя усмивка... Заради безграничната ти доброта... Заради светлината, с която озаряваш всичко около себе си... Ти ме караш да бъда по - добра ,  Ти ме учиш Да Вярвам... Обичам те, Ангел мой!!! Обичам те, чуваш ли ? Не пускай ръката ми ... С теб бих  преминала през всичко... Не бих се предала и бих оцеляла... Ти си моята вълшебна приказка... Моят сбъднат сън... Моята пътеводна звезда в небето... Най-нежната музика, всеки път когато чувам пулса на сърцето ти ... Обичам те, Ангел мой!!!Не го забравяй Никога!!! Където и да си... Където и да бъда аз... Благодаря ти!!! За времето, което ми подари... За любовта, с която ме дари... Благодаря ти, че те има на този свят... Благодаря ти, че те има в живота ми... Благодаря ти За Всичко!!! Обичам те...
           на Александър Янков Маринов 31.10.11г.
                   
                    С безкрайна обич и уважение:                       Цветомира Янакиева

          



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deaddaydreamer90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50159
Постинги: 17
Коментари: 5
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930