Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2013 21:17 - На тебе татко
Автор: deaddaydreamer90 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5558 Коментари: 1 Гласове:
1



 "На тебе татко"

Днес трябваше да бъде празник,
твоят светъл ден рожден,
днес трябваше да има радост,
днес трябваше да си до мен.
Да ти кажа ,че не съм престанала да те обичам,
да ти кажа , че в съня си с тебе в детството си тичам,
да благодаря за всеки миг,
но сега единствено в тишината,
в мен отеква вик от самотата.
Ти вярваше в мене, в мечтите,
казваше ми,че умея,че ще стигна до звездите,
крепеше ме,да не преставам да се боря,
казваше,че ще се справя,че ми трябва воля.
Учеше ме да съм силна,все над мене бдеше,
щом пропадах,за ръката ме държеше,
сълзите си прикриваше,
щом мене ме болеше.
Учеше ме как човек да бъда,
да вярвам,малкото което имам да споделям,
казваше,че съм благословия,
че в мен трепти магия.
Колко искам пак да чуя твоят глас,
да ме чакаш там на двора с усмихнато лице,
но болката сега единствено изпълва моето сърце...
Неканена почука на вратата,
дойде и със себе си отмъкна светлината.
Имах всичко,имах теб...
в очите твой посивели,виждах колко мъка сме преодолели,
в косите ти прошарени,животът пламенно гореше,
само ако знаех,че това достатъчно ми беше...
Ако те потърся татко в сивата мъгла,
извикай името ми обърни се,
ще подам към теб ръка,хвани я,моля те върни се.
Ако можех само пак да те прегърна,
да поискам прошка,за всяка грешка,
за всяка твоя рана,която е останала от мене неразбрана.
Бих искала поне да се сбогувам,
бих искала да не тежи,
ако можеш да те върна,да ти кажа,
моля те прости...


                                                                                   
          Ц.Я. 17.03.13г.



Тагове:   баща,   татко,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Хей :)
08.04.2013 23:30
Кой е тук?!
Привет на Шуменлиите :)))
Тъжно е, ама е хубаво, както ти казах още преди време като го пусна във ФБ, каке...
Радвам се,че си спомни за блогчето, Цвети!!!
Помисли върху това, което ти казах за картините.
Сещаш ли се какво бяхме говорили преди време...
Много поздрави на Сашо!
Като стана въпрос - > взе ли изпитите той? ;)
Само малко да поразкарам камарките на работа
и ще прескочим да ви видим...
... и да "инспектирам" квартирата :)))
Прегръдки и усмивки от мен,

кака

пп : И Твоя човек да ти попее малко ->
http://vbox7.com/play:a1857eca
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deaddaydreamer90
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50119
Постинги: 17
Коментари: 5
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031